Pasiruošimas šventėms! Lapkričio 1 – 30 d. 25% nuolaida su kodu LT202211 *nuolaidos nesumuojamos

Miego pozicija – svarbi. Kaip pagerinti savo miego kokybę?

Tikėtina, kad jūsų miego rutina yra gana įprasta – tai būdinga mums visiems. Ir net jei gulatės ar keliatės skirtingu laiku, miegate viešbutyje ar užsnūstate ant sofos, tikriausiai turite savo mėgstamiausią miego padėtį. Deja, ne visada miego poza, kuri mums patinka, yra pati sveikiausia. Atrodo smulkmena, tačiau tai, kokioje pozicijoje miegate gali turėti įtakos savijautai ryte, sveikatai, skausmams ir net miego apnėjai. Dalinamės keliais patarimais, kaip pagerinti savo miego poziciją ir miego kokybę.

Jei miegate ant nugaros, priglaudę rankas prie šonų

Dažnai manoma, kad tokia padėties yra geriausia miegui, nes užtikrina tinkamą stuburo padėtį ir atramą galvai bei kaklui. Tokia poza yra patogi, tačiau nepamirškite, kad negalima naudoti pernelyg daug ar itin didelių pagalvių. Jei dažnai miegate tokioje pozoje, geriau rinkitės kietesnę ir žemesnę pagalvę. Taip pat nepamirškite, kad miegantieji šioje pozoje dažniau knarkia ir turi polinkį į miego apnėją, todėl nereikėtų susikoncentruoti į miegą tik šioje pozicijoje.

Jei miegate ant nugaros, ištiesę rankas

Ši pozicija dar vadinama jūros žvaigžde ir yra naudinga nugarai. Be to, teigiama, kad ji apsaugo veido odą nuo raukšlių, nes oda miego metu atsipalaiduoja ir nėra trinama į pagalvės užvalkalą. Vis dėlto, panašiai kaip ir prieš aptarta miego poza, ši pozicija gali sukelti knarkimą arba paskatinti refliuksą. Pamėginkite šiek tiek nuleisti rankas – jei miegate jas ištiesę į šalis, pečių nervai patiria bereikalingą spaudimą, o ilgainiui tai gali sukelti skausmą ar diskomfortą.

Jei miegate veidu į pagalvę

Manote, kad niekas nesirenka tokios miego pozos? Priešingai, yra daugelis jos gerbėjų ir visai ne be reikalo. Tokia kūno padėtis gali pagerinti virškinimą, tad pabusite kupini energijos. Vis dėlto kiek komplikuotas yra kvėpavimas per pagalvę, todėl paprastai tokioje pozoje miegama trumpą laiką. O tai yra gerai, nes ilgai taip gulint iškreipiama stuburo tiesė.

Miego pozicija – svarbi. Kaip pagerinti savo miego kokybę? | Patalynė | Nostra

Jei miegate susirietę

Ši pozicija dar vadinama embriono, nes primena motinos pilve esančio kūdikio padėtį. Tokia padėtis yra patogi daugeliui, tačiau venkite susiriesti kuo smarkiau – tai kelia įtampą kaklui ir nugarai. Be to stipriai susirietus ribojamas gilusis kvėpavimas, o tai neleidžia gerai išsimiegoti. Geriau šiek tiek atlaisvinkite kūną ir nesistenkite susisukti į kamuoliuką. Tokia pozicija yra labai patogi nėščiosioms, o taip pat padeda išvengti knarkimo.

Jei miegate ant šono ir rankas laikote prie šonų

Tokia padėtis yra pati geriausia stuburui, nes atitinka natūralų jo išlinkimą. Miegas tokioje pozicijoje gali padėti sumažinti nugaros ar kaklo skausmus, be to, sumažina miego apnėjos riziką. Kai kuriuose šaltiniuose teigiama, kad miegojimas ant šono turi neigiamos įtakos odos senėjimo procesui, tačiau tai nėra įrodyta.

Jei miegate ant šono, išskleidę rankas

Tokia miego pozicija turi daugybę privalumų, nes suteikia judėjimo laisvę. Tai patogi poza, tačiau venkite pernelyg išskleisti rankas į šalis, geriau jas nuleiskite. Pakeltos rankos sukelia įtampą pečiuose, todėl galite susidurti su diskomfortu šioje srityje.

Jei miegate ant dešiniojo šono

Ant dešinio šono miegoti mėgsta daugelis, tačiau daug geriau rinktis kairiąją pusę. Išbandykite ir pastebėsite, kiek daug įtakos tai turi! Miegas ant dešinės pusės gali sustiprinti rėmenį, užspausti vidaus organus. O štai miegant ant kairiosios pusės vidaus organai bus įtempti ir funkcionuos tinkamai, tai taip pat gali sumažinti refliuksą. Ant kairiojo šono miegoti patariama ir nėščiosioms, nes tai gali pagerinti vaisiaus kraujotaką.

Jei miegate ant pilvo

Jei mėgstate miegoti ant pilvo, tikriausiai turite miego problemų. Ši poza nėra pats geriausias pasirinkimas, todėl rekomenduojama jos vengti. Miegodami ant pilvo daugelis yra neramūs, dažnai vartosi, neranda patogios pozicijos. Be to, tokioje pozicijoje įtemptas kaklas ir apatinė nugaros dalis. O jei vis dėlto šios miego pozicijos neketinate atsisakyti, pakeiskite pagalvę į itin minkštą ir mažą arba apskritai jos atsisakykite – taip kaklui bus daug patogiau.

Kartais paprasti dalykai reiškia tiek daug! Pasinaudokite šiais patarimais ir pakoreguokite savo miego poziciją.

Susijusios prekės