-
Kaip galiu atsiskaityti už prekes?
Pagalba
Kaip galiu atsiskaityti už prekes?
- Apmokėjimas pavedimu.
- Apmokėjimas elektronine bankininkyste.
- Apmokėjimas elektroniniais pinigais.
- Apmokėjimas kredito kortele.
- Apmokėjimas kurjeriui pristačius prekes.
- Apmokėjimas atsiimant prekes paštomate.
https://www.nostra.lt/lt/informacija-pirkejui/atsiskaitymo-budai/
-
Kokie yra pristatymo būdai?
Pagalba
Kokie yra pristatymo būdai?
- Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių.
- Pristatymas per Venipak kurjerius Jūsų nurodytu adresu.
- Pristatymas į LPexpress paštomatą.
- Pristatymas į DPD pickup terminalą.
- Pristatymas į Omniva paštomatą.
https://www.nostra.lt/lt/informacija-pirkejui/prekiu-pristatymas/
-
Per kiek laiko pristatomos prekės?
Pagalba
Per kiek laiko pristatomos prekės?
Prekės pristatomos per 3-4 darbo dienas po pinigų gavimo į įmonės sąskaitą.
*Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių gali užtrukti iki 5 darbo dienų.
https://www.nostra.lt/lt/informacija-pirkejui/prekiu-pristatymas/
-
Kokia pristatymo kaina?
Pagalba
Kokia pristatymo kaina?
Užsakymams virš 15€ nemokamas pristatymas visoje Lietuvoje*.
Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 15 €, prekių pristatymo kaina :
3 € - prekes pristatant į Lietuvos pašto skyrių ar per Venipak kurjerių Jūsų nurodytu adresu.
2 € - prekes pristatant į paštomatą.
*Taikoma papildoma 25€ priemoka pristatymui į Kuršių Neriją.
-
Ar galimas prekių grąžinimas?
Pagalba
Ar galimas prekių grąžinimas?
Įsigytas prekes galite grąžinti per 14 dienų po prekių pristatymo.
Nekokybiškų prekių grąžinimo atveju visas išlaidas padengia pardavėjas.
Kokybiškos prekės grąžinimo atveju grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.
https://www.nostra.lt/lt/informacija-pirkejui/prekiu-grazinimas/
-
Privatumo politika
Pagalba
Privatumo politika
NOSTRA itin vertina ir saugo klientų privatumą, todėl aiškiai ir skaidriai pateikiame mūsų interneto svetainėje taikomus informacijos rinkimo ir naudojimo principus.
Visą informaciją galite rasti : https://www.nostra.lt/lt/imone/privatumo-politika/
Laba diena, Natalija,
Mes prekių keitimų nedarome, todėl ir pasiūlėme iš Jūsų paimti netinkamą prekę ir grąžinti sumokėtus pinigus bei suteikti nuolaidos kodą kitam apsipirkimui.
Kadangi Jums šis sprendimo būdas nebuvo tinkamas, tai paėmeme iš Jūsų netinkamą pledą ir išsiuntėme naują kitos spalvos.
Ačiū už malonumą bendrauti ir jausmą, kad esi gerbiamas ir laukiamas pirkėjas. Sėkmės Jums!
Vida Vida