-
Kaip galiu atsiskaityti už prekes?
Pagalba
Kaip galiu atsiskaityti už prekes?
- Apmokėjimas pavedimu.
- Apmokėjimas elektronine bankininkyste.
- Apmokėjimas elektroniniais pinigais.
- Apmokėjimas kredito kortele.
- Apmokėjimas kurjeriui pristačius prekes.
- Apmokėjimas atsiimant prekes paštomate.
https://www.nostra.lt/lt/informacija-pirkejui/atsiskaitymo-budai/
-
Kokie yra pristatymo būdai?
Pagalba
Kokie yra pristatymo būdai?
- Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių.
- Pristatymas per Venipak kurjerius Jūsų nurodytu adresu.
- Pristatymas į LPexpress paštomatą.
- Pristatymas į DPD pickup terminalą.
- Pristatymas į Omniva paštomatą.
https://www.nostra.lt/lt/informacija-pirkejui/prekiu-pristatymas/
-
Per kiek laiko pristatomos prekės?
Pagalba
Per kiek laiko pristatomos prekės?
Prekės pristatomos per 3-4 darbo dienas po pinigų gavimo į įmonės sąskaitą.
*Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių gali užtrukti iki 5 darbo dienų.
https://www.nostra.lt/lt/informacija-pirkejui/prekiu-pristatymas/
-
Kokia pristatymo kaina?
Pagalba
Kokia pristatymo kaina?
Užsakymams virš 29€ nemokamas pristatymas visoje Lietuvoje*.
Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 29€, prekių pristatymo kaina :
3,99 € - prekes pristatant į Lietuvos pašto skyrių ar per Venipak kurjerių Jūsų nurodytu adresu.
1,99 / 2,49 € - prekes pristatant į paštomatą.
*Taikoma papildoma 25€ priemoka pristatymui į Kuršių Neriją.
-
Ar galimas prekių grąžinimas?
Pagalba
Ar galimas prekių grąžinimas?
Įsigytas prekes galite grąžinti per 14 dienų po prekių pristatymo.
Nekokybiškų prekių grąžinimo atveju visas išlaidas padengia pardavėjas.
Kokybiškos prekės grąžinimo atveju grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.
https://www.nostra.lt/lt/informacija-pirkejui/prekiu-grazinimas/
-
Privatumo politika
Pagalba
Privatumo politika
NOSTRA itin vertina ir saugo klientų privatumą, todėl aiškiai ir skaidriai pateikiame mūsų interneto svetainėje taikomus informacijos rinkimo ir naudojimo principus.
Visą informaciją galite rasti : https://www.nostra.lt/lt/imone/privatumo-politika/
Tačiau Veni pak kurjeris pristatė siuntinį ne į tą vietą. Net nebuvo jokio įspėjančio skambučio.
Prekė turėjo būti Šeduvoje, o atsirado Radviliškyje. Šis akibrokštas man sukėlė nepatogumų. Apmaudu. Nostra.lt