Jeigu UAB „NOSTRA" internetinėje parduotuvėje nusipirkote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš UAB „NOSTRA" turi teisę reikalauti, o UAB „NOSTRA" įsipareigoja:

- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

- atitinkamai sumažinti prekės kainą;

-  grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 14 dienų po prekių pristatymo, pirkėjas turi atsiųsti  e - pašto adresu: parduotuve@nostra.lt elektroninį laišką arba atsiųsti laišką (adr. UAB „NOSTRA", Sausių g.44, Sausių km. Trakų raj.), kuriame būtų nurodyta: pirkėjo vardas, pavardė, adresas iš kur būtų galima paimti nekokybišką prekę, data (darbo diena) kada galima būtų paimti prekę, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, e-pašto adresas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma, prekės pavadinimas ir išsamus aprašymas apie rastus defektus. Gavę šiuos duomenis, mūsų darbuotojai nedelsiant susisieks su pirkėju ir galutinai suderins visus reikiamus klausimus. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje bei, pagal nurodytą komplektaciją, turi būti visos komplektuojamosios dalys. Nekokybiškų prekių grąžinimo ir pakeistų kokybiškomis prekėmis siuntimo išlaidas apmoka UAB „NOSTRA".

Nekokybiškos prekės grąžinimo atveju, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.

Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti biure) ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.


Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių  nustatyta tvarka. Prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs (už grąžinamos prekės pašto išlaidas pinigai negrąžinami).

Kokybiškos prekės grąžinimo sąlygos:
•  Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
•  Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
•  Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (jeigu turėjo Prabavimo rūmų suteiktą plombą, būtinai būti su ja, jokiu būdu negali būti pažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nesubraižytas paviršius, nepakeistos sudedamosios dalys ar kiti elementai ir kt.). 

Grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes, prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.

Dėl skundų įsigijus netinkamos kokybės prekes

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai(Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
 

Įgyvendinta: IDEAFORMUS
© 2017 UAB „NOSTRA” - Visos teisės saugomos.
Prekė įkelta į krepšelį